- LM: Warta wygrywa z Roeselare
- LM: Jastrzębski osiąga cel we Francji
- GKS bez trenera. Słaby odsunięty od drużyny
- Depowski: pokazujemy, że potrafimy walczyć
- Fornal: mam nadzieję, że kibice zatęsknią
- PL: 12 kolejka – wyniki
- Ensing: rywal nie miał nic do stracenia
- Popiwczak: widzieli nas i robili wielkie oczy
- LM: pełna kontrola Jastrzębskiego na inaugurację
- LM: spacerek Projektu na inaugurację
ATOM Trefl Sopot drugą sportową marką w Polsce
- Updated: 18 lipca, 2014
ATOM Trefl Sopot został uznany 2. sportową marką roku w II edycji konkursu The Champ Awards – polskie kampanie sportowe. Dwukrotne mistrzynie Polski w zestawieniu ustąpiły jedynie klubowi piłki ręcznej VIVE Targi Kielce, a jednocześnie wyprzedziły piłkarską Legię Warszawa.
Założeniem i ideą przedsięwzięcia The Champ Awards jest pomoc w rozwoju polskiego sportu, połączenie biznesu ze sportem w celu zwiększenia nakładów prywatnego i państwowego biznesu na programy upowszechniające kulturę fizyczną i sport oraz nagrodzenie wszystkich, którzy w okresie 12. miesięcy trwania edycji konkursu przyczynili się do promocji sportu i rekreacji.
Biorąc pod uwagę wszystkie te aspekty ATOM Trefl Sopot został uznany drugą marką w Polsce spośród klubów sportowych i wszystkich dyscyplin. Przed rokiem w tej kategorii zwyciężyła PGE Skra Bełchatów, wyprzedzając cztery kluby piłki nożnej.
– Takie wyróżnienia to miła informacja dla każdego, kto jest częścią ATOMu Trefla Sopot. W klubie zawsze mówimy, że stanowimy kolektyw łącznie z drużyną, że chcemy działać spójnie i dlatego cieszymy się, że zostało to docenione i dostrzeżone. Pracujemy ze świetnymi i profesjonalnymi sportowcami, mamy bardzo dobry skład personalny w klubie i ta współpraca z roku na rok wygląda coraz lepiej. Gdyby nie to, ciężko byłoby wypracować sukces klubu. Tymczasem takie wyróżnienia mówią same za siebie i to bardzo mnie cieszy, bo oznacza, że zmierzamy w dobrym kierunku – mówi prezes klubu, Roman Szczepan Kniter.
Kapitułę konkursu „The Champ Awards” stanowią autorytety w dziedzinie biznesu, sportu, osoby reprezentujące różnorodne dziedziny życia i gospodarki. Nadają oni konkursowi najwyższą rangę. W jury z kolei zasiadają autorytety marketingu sportowego z największych polskich agencji marketingowych oraz wiodących na rynku marek.
– Cieszę się, że idziemy śladem największych klubów. Trzeba też zwrócić uwagę na to, w jakim gronie znalazł się nasz klub. Piłka ręczna jest w kraju sportem bardzo popularnym ze względu na kwalifikację reprezentacji do największych imprez międzynarodowych. Piłka nożna z kolei to „religia”. My wyprzedziliśmy klub piłki nożnej i znaleźliśmy się za piłką ręczną pomimo braku sukcesów kadry siatkarek. To bardzo wyraźny sygnał, że praca, jaką wkładamy w popularyzację siatkówki kobiecej w Polsce, jest zauważalna i to bardzo nas cieszy i napędza do dalszych działań – mówi Agata Benesz, kierownik działu marketingu w ATOMie Treflu.
inf.prasowa