- PL: 17 kolejka – wyniki
- Kaczmarek: takie końcówki naprawdę budują
- LM: Francuzi walczyli, ale to Jastrzębski wygrał
- LM: Projekt zdominował ACH na Torwarze
- Gdańsk gospodarzem turnieju VNL 2025
- Popiwczak: przeżywam déjà vu, bo rok temu była identyczna sytuacja
- Wojtaszek: dobrze zaczynamy drugą rundę
- PL: 16 kolejka – wyniki.
- Kaczmarek: do sukcesu potrzeba całej drużyny
- Nowowsiak: wygraliśmy za 3 punkty
ATOM Trefl Sopot drugą sportową marką w Polsce
- Updated: 18 lipca, 2014
ATOM Trefl Sopot został uznany 2. sportową marką roku w II edycji konkursu The Champ Awards – polskie kampanie sportowe. Dwukrotne mistrzynie Polski w zestawieniu ustąpiły jedynie klubowi piłki ręcznej VIVE Targi Kielce, a jednocześnie wyprzedziły piłkarską Legię Warszawa.
Założeniem i ideą przedsięwzięcia The Champ Awards jest pomoc w rozwoju polskiego sportu, połączenie biznesu ze sportem w celu zwiększenia nakładów prywatnego i państwowego biznesu na programy upowszechniające kulturę fizyczną i sport oraz nagrodzenie wszystkich, którzy w okresie 12. miesięcy trwania edycji konkursu przyczynili się do promocji sportu i rekreacji.
Biorąc pod uwagę wszystkie te aspekty ATOM Trefl Sopot został uznany drugą marką w Polsce spośród klubów sportowych i wszystkich dyscyplin. Przed rokiem w tej kategorii zwyciężyła PGE Skra Bełchatów, wyprzedzając cztery kluby piłki nożnej.
– Takie wyróżnienia to miła informacja dla każdego, kto jest częścią ATOMu Trefla Sopot. W klubie zawsze mówimy, że stanowimy kolektyw łącznie z drużyną, że chcemy działać spójnie i dlatego cieszymy się, że zostało to docenione i dostrzeżone. Pracujemy ze świetnymi i profesjonalnymi sportowcami, mamy bardzo dobry skład personalny w klubie i ta współpraca z roku na rok wygląda coraz lepiej. Gdyby nie to, ciężko byłoby wypracować sukces klubu. Tymczasem takie wyróżnienia mówią same za siebie i to bardzo mnie cieszy, bo oznacza, że zmierzamy w dobrym kierunku – mówi prezes klubu, Roman Szczepan Kniter.
Kapitułę konkursu „The Champ Awards” stanowią autorytety w dziedzinie biznesu, sportu, osoby reprezentujące różnorodne dziedziny życia i gospodarki. Nadają oni konkursowi najwyższą rangę. W jury z kolei zasiadają autorytety marketingu sportowego z największych polskich agencji marketingowych oraz wiodących na rynku marek.
– Cieszę się, że idziemy śladem największych klubów. Trzeba też zwrócić uwagę na to, w jakim gronie znalazł się nasz klub. Piłka ręczna jest w kraju sportem bardzo popularnym ze względu na kwalifikację reprezentacji do największych imprez międzynarodowych. Piłka nożna z kolei to „religia”. My wyprzedziliśmy klub piłki nożnej i znaleźliśmy się za piłką ręczną pomimo braku sukcesów kadry siatkarek. To bardzo wyraźny sygnał, że praca, jaką wkładamy w popularyzację siatkówki kobiecej w Polsce, jest zauważalna i to bardzo nas cieszy i napędza do dalszych działań – mówi Agata Benesz, kierownik działu marketingu w ATOMie Treflu.
inf.prasowa